május 09 Céges rendezvény – ha magadnak szervezed Ami a sikerhez kell Írta: Horváth Noémi, 2017. 05. 09.

Tegyük fel, hogy elszántátok magatokat és céges rendezvény szerveztek. Megtudhatod, mit tegyél, hogyan oldd meg, hogy haladj. Segítségképpen a végén egy ellenőrzőlista is vár.

Tovább olvasom

április 07 HOGYAN HIRDESS KÖLTSÉGHATÉKONYAN Járműdekorációs esettanulmány Írta: Horváth Noémi, 2017. 04. 07.

Konkrét példán keresztül mutatjuk be, hogyan vághatsz bele az egyik legköltséghatékonyabb hirdetésbe, mi a folyamata, mire lesz jó neked, milyen költségekkel jár, és mit eredményez.
 

Tovább olvasom

március 28 DEKORKALAUZ ÜZLETEMBEREKNEK Avagy mit érdemes tudnod, mielőtt autó- vagy üzletdekorálást rendelnél Írta: Eilingsfeld Dóra, 2017. 03. 28.

Ezt a cikket pont neked írtuk, ha:
Még egyáltalán nincs dekoráció az üzleteden, az autódon. És mielőtt belevágnál, szeretnél többet tudni róla. Már van, de úgy érzed, lehetne jobb is. Nincs időd a dekorációval foglalkozni, és szeretnéd profi kezekbe adni a tervezést, megvalósítást.

Tovább olvasom

február 21 NŐNAP CÉGES SZEMPONTBÓL Mire jó a nőnap egy cégnél? Írta: Eilingsfeld Dóra - Horváth Noémi, 2017. 02. 21.

Van, akinek kötelező nyűg, virágszámla a költségek között. Másoknak egy csapatépítő buli a kollegákkal. Megint mást totálisan hidegen hagy, mondván, egy szocialista csökevényt ő nem fog megtartani. És vannak, akik a nőnapból is előnyt kovácsolnak!
Hogy is van ez?

Tovább olvasom

április 25 Dekoráljuk vagy ne dekoráljuk a céges autót? Segítség a döntéshez Írta: Kreatív Megoldás, 2016. 04. 25.

Vannak, akik elsőszámú reklámfelületként tekintenek rá, vannak, akik csak legyintenek, amikor az autó feliratozásáról esik szó. A gyakorlat ugyanakkor azt mutatja, hogy jóval hasznosabb és hatékonyabb felület, mint azt első körben gondolnánk. Nézzük meg, kicsit bővebben!

Tovább olvasom

április 20 PAPÍRSZEMÉT, VAGY MEGGYŐZŐ AJÁNLAT? Nem mindegy hogy végzi a szórólapod Írta: Kreatív Megoldás, 2016. 04. 20.

Sok kisvállalkozás számára a szórólap az egyik legkézenfekvőbb reklámeszköz. Hatékonyságát azonban már a legtöbben vitatják. Nézzük meg, milyen trükköket érdemes bevetni ahhoz, hogy egy reklámkiadvány ne a kukában végezze, hanem ellenállhatatlan ajánlatot jelentsen az olvasó számára.

Tovább olvasom

április 19 Hogyan néz ki egy valóban hatékony hirdetés? 18 pontos ellenőrzőlista, aminek használatával hirdetésed biztosan eléri célját Írta: Horváth Noémi, 2016. 04. 19.

Milyen elemek kellenek egy tényleg hatásos és sikeres hirdetési anyaghoz? Összegyűjtöttük neked. A kiindulópont az, hogy már tudod, hol és milyen méretben fogsz hirdetni. Most nem a különböző hirdetési formákat hasonlítjuk össze, hanem a tartalom és a kinézet a téma. Ez a lista segítség ahhoz is, hogy egy ügynökség által tervezett, elkészített hirdetést megfelelően ellenőrizni tudj.

Tovább olvasom

március 19 Hogyan beszéljünk „egy nyelvet” a hirdetés tervezőjével A gyors és eredményes munka alapkövei Írta: Horváth Noémi, 2016. 03. 19.

A blogban arról lesz szó, mi a titka a gyors és eredményes közös munkának, ha azt másnak adod ki. Azaz milyen lépések kellenek ahhoz, hogy a grafikussal, ügynökséggel történő munka gördülékenyen menjen, hogy tényleg olyan érzésed legyen, mintha a gondolataidban olvasnának. Nézzük, mitől lesz ez így!

Tovább olvasom

március 12 Hogyan lesz jól működő, neked tetsző céglogód? 8 lépés és 5+1 hasznos tipp, amit érdemes megismerned Írta: Horváth Noémi, 2016. 03. 12.

Ha szeretnéd átlátni, hogyan készül a logó, mit tesz a grafikai tervező, hogyan működik közre a megrendelő, érdemes ezt elolvasnod. Megtudod, hogyan látunk a „szemeddel”, hogyan gondolkodunk a „fejeddel”, s milyen lépések sorozata vezet el a kész munkához, vagyis ahhoz, hogy elégedett logótulajdonos légy.

Tovább olvasom

január 20 Csokiagy és bőröndruha Élménybeszámoló Düsseldorfból Írta: Horváth Noémi, 2016. 01. 20.

Hol? És mégis miért? A közös nevező: PSI Show 2016.

Promóciós termékekkel foglalkozó cégként nem hagyhattuk ki a szakma legnagyobb Európában rendezett nemzetközi kiállítás meglátogatását, melynek január 13. és 15. között Düsseldorf adott helyet.

Tovább olvasom

december 27 A CÉGES AJÁNDÉKOZÁS ETIKETTJE avagy mi az, ami valóságos siker és mi az, ami egyenesen tilos? Írta: Kreatív Megoldás, 2015. 12. 27.

Az év végi ünnepek közeledtével, itt az ideje, hogy sorra vegyük, kiknek szeretnénk örömet szerezni az ügyfelek, üzleti partnerek és kollégák közül.  Aprólékosan válasszunk ajándékot minden egyes személy részére, jól gondoljuk át, hogy ki minek örülne igazán. Fordítsunk elég időt a csomagolás, az üdvözlőlap valamint a mellékelt névjegykártyára kiválasztására is! Ha minden apró részletre kellő figyelmet szentelünk, ellenállhatatlan és stílusos lesz az ajándékunk. 

Tovább olvasom